happy birthday king jackson

جستجو در فنکافه Got7:

×

تبليغات

نويسنده : negin بازديد :1019
happy birthday king jackson

دسته: Jackson,instagram,News,,
تاريخ ارسال:چهار شنبه 20 خرداد 1395 ساعت:
happy birthday king jackson

 

مامی وانگ :

تولد پسر عزیز و کوچیکم جکسون مبارک

هر زمانی که من عشق،هدیه،پول و نامه های تورو دریافت میکنم قلبم تیر میکشه و احساس درد میکنم. همیشه فکر میکنم که تو توی یک مدت کوتاه خیلی سیع رشد کردی و بزرگ شدی... بالغتر از سن واقعیت شدی و از هر راهی برای نشون دادن عشقت به پدر و مادرت و خانه استفاده میکنی،اما تو هنوز خیلی جوونی! زمانی که به های دیگه تحت حمایت و سرپرستی والدین خودشون هستند،از پدر و مادر خودشون مراقبت میکنن و به اونها عشق می ورزند،و ازاونها پول میگیرند، تو درحال حاضر کارهایی انجام میدی که مردم دیگه حتی د سن 30 یا 40 سالگی خودشون نمیتونن انجام بدهند....هنوز یادم میاد وقتی که از رقابت(مسابقه) با کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی بر میگشتی و خیلی جوون بودی. همیشه چیزهای مختلفی (سوغاتی) با پول تو جیبی های خودت میخریدی و می آوردی.من همیشه اونها رو به عنوان سوغاتی و یادگاری توی قفسه نگه میداشتم.به دقت ازشون مواظبت میکردم و خیلی کم ازشون استفاده میکردم.چون میترسیدم که اگه تموم یا خراب  بشن و جکسون کوچولو ناراحت بشه.

با اینکه تو چندین بار به من میگفتی: مامان میشه اینهارو بخوری و فقط جعبه های خالیش رو به عنوان یادگاری نگهداری؟ اما من هنوزم اونهارو تا الان نگهداشتم.... من واقعا ازت راضی و خوشحالم.ازت ممنونم و بهت افتخار میکنم.

از همه کسانیکه توی زندگیت هستند متشکرم! از تک تک آی گات سون ها برای عشقش و محبت بزرگشون ممنونم.از تمام کسانی که در مسیر زندگیت بهت کمک میکنند ممنونم.

همیشه یادت باشه که باید جواب حتی کوچکترین محبتهارو بدی.

 

تو بهم گفتتی که: "مامان متاسفم که نزاشتم هرروز شاهد رشد و بزرگ شدنم با چشمهای خودت باشی.درست مثل من که نمیتونم با چشمهای خودم بالا رفتن سنت رو هرروز ببینم.متاسفم...." اما حالا من میخوام بهت بگم که من همیشه کنارت هستم و بزرگ شدنت رو میبینم همراهه همه ی آی گات سون ها و تمام کسانی که سرتاسر این جهان هستند.....

 

آپدیت جکسون:

امروز من، جکسون وانگ بطور رسمی 22 ساله شدم.زمان بسرعت میگذره! و همچنین خیلی بامزه و البته خجالت آوره که دارم خودم به همه میگم که امروز تولدمه ها ها.اما دلم میخواد از این شانسم استفاده کنم و یه چیزایی رو بگم.مادر عزیزم سوفیا و پدر عزیزم ریکی ،میخوام ازتون تشکر کنم به خاطر این 22 سال عمر گرانبهایی که به من دادید.ممنونم که منو بزرگ کردید و درسهای زیادی از زندگی به من آموختید.و بهترین چیزهارو برای من و برادرم ذخیره کردید.فداکاری هایی که پدر و مادرم برای من انجام دادنرو نمیشه با کلمات توضیح داد و بیان کرد.مامان،بابا سال 1994 مارس 28 ، ازتون ممنونم که به من شانس زتدگی رو دادید. واقعا،واقعا عاشقتونم

 

 

 


بخش نظرات

براي ديدن نظرات بيشتر روي شماره صفحات در زير کليک کنيد

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

ارتباط با مدير

پشتيباني آنلاين

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب کل مطالب : 874
کل نظرات کل نظرات : 1405
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاين افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا تعداد اعضا : 181

آمار بازديدآمار بازديد
بازديد امروز بازديد امروز : 65
بازديد ديروز بازديد ديروز : 0
ورودي امروز گوگل ورودي امروز گوگل : 7
ورودي گوگل ديروز ورودي گوگل ديروز : 0
آي پي امروز آي پي امروز : 22
آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
بازديد هفته بازديد هفته : 122
بازديد ماه بازديد ماه : 1074
بازديد سال بازديد سال : 8704
بازديد کلي بازديد کلي : 164500

اطلاعات شما اطلاعات شما
آي پي آي پي : 3.144.71.142
مرورگر مرورگر :
سيستم عامل سيستم عامل :
تاريخ امروز امروز :

ورود کاربران

نام کاربری
رمز عبور

» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری

تبادل لينک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فنکافه Got7 و آدرس got7fancafe.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






خبرنامه

براي اطلاع از آپيدت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود